Broccolikvartetten

Yao!

Är ingen bloggtjej längre, men roligt ha kvar ändå ifall man får för sig att skriva av sig lite. Och framförallt kolla in alla gamla inlägg & bilder, HAH! Som en kan förändras på 5 år alltså. Tur man blir snyggare till åren... Om 5 år kanske jag kollar tillbaka på 25-åriga Jenny & bara "Vafan är det där?!" Näää... Som att det kommer hända. Jag är ju fett fräzig nu lixom.

Vi bor kvar i vår lägenhet i Halmstad. Älskar det! Är dock inne på hemnet några ggr i veckan & kikar på bostadsrätter. Vi vill köpa en fin lägenhet, så sparar pengar för fullt! Kontantinsatsen är det knepiga, vem i vår ålder ligger inne på 200 000-300 000 kronor kontant liksom? Vill man ha en fin lägenhet så. Siri förtjänar bara det bästa, hon är en fin lägenhetskatt nu.

Jag har blivit besatt utav Candycrush igen. Spelar varje dag, svär över de jävla chokladen som förökar sig & ugglehelvetet som trillar av pinnen så fort jag fått till perfekta karamellkombinationer! You candycrushfuckers know what I'm talking about. Det förstör mitt liv. 

Emellan candycrushspelandet har jag börjat jogga. Och älskar det! Har tyvärr dåliga muskler i smalbenen som bara vill börja inflammationera sig hela tiden, så får vila minst någon dag emellan hela tiden. Men då har jag iallafall mina 7-minutes workoutövningar! Som alla andra har jag tjockat till mig över Jul. Men till min glädje inte bara midjan utan rumpan med. Ska man bli fet ska en del åtminstone hamna på rumpan! Benövningarna har gett resultat. Och allt godis.

I helgen var jag en annan person. Vera hette jag, hade spretigt självklippt hår, var vegan & jävligt PK. Emma blev Katarina som glömde att hon hette Katarina & kallade sig själv Vera hela tiden istället. Riktiga Vera (jag) blev lika upprörd varje gång. 

Förade hemma hos Amanda med hennes vän Mikaela, SnigL, mig själv & fröken Emma. Jag & Emma var nyktra, så när Amanda hällde ut en kasse med alla sina olika peruker på golvet så bestämde vi oss för att liva upp utgången med trams istället för alkohol. Det blev succé!

XXX
Vi provade olika peruker. Här heter jag Mandarin.
SnigL provade också. Frisyren matchade hennes fjunjacka bra tycker jag!
Här blev Emma istället Beatrice. Visst ser hon gynekologaktig ut? 
Tillslut transformerades vi till Katarina & Vera.
"Mjölk har också känslor, peace!"
Här har vi en bild där jag är Jenny. Så ni minns mig.

Kommentarer
Postat av: nikki

tove lind ?

Svar: Huh?
Jenny von Lillfjun

2015-06-28 @ 21:47:19
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0