Skogsbulle

Jag & Ken var hos hans föräldrar i Bredstorp fredag-lördag! Det var trevligt, känns alltid som en liten semester när man är där. På lördagen gick jag & Ken ut i skogen & plockade kantareller! Det var fint väder, men fick ha på mig min hoodie & luva då en massa små äckeleldflugor höll på att attackera oss hela tiden! Det startade även dåligt med att jag tyckte mig se en kantarell ute bland träden, så började målmedvetet gå mot den då jag upptäcker ett spindelnät ca 1 cm framför mig, MED EN SPINDEL I!! Började gallskrika, vände mig om & sprang i panik men snubblade & landade i mossan. Hemskt!

Men kantareller hittade vi! Åt det till middag hos Kens föräldrar innan vi började köra hem mot Halmstad igen. Åkte hem lördagkväll då vi inte hade skaffat någon barnvakt åt lilla Sirold. Idag har vi bara slappat oss, ska strax gå & rösta så vi har det gjort! Ha en majs söndag evribady:)

XXX
Masterflugsvamp! Jag slickade på den & minns sedan inget mer.
Jag med min kantarellpåse & något traumatiserad efter spindelhändelsen.
Här var det trevligt att gå!
Även på den stigen som jag hittade den här skönheten.
En liten älg ute bland träden.
Fin skogsbagge med glänsande skal.
Hittade en creepy gammal husvagn mitt ute i skogen som Ken aldrig sett förr!
När jag skulle ta den här bilden försökte min iphone identifiera ett ansikte i fönstret längst bort! Creepy.
Tog fler bilder för att se om den gjorde samma sak igen. 

Men det gjorde den inte. Hejdå äckelhusvagn!
Åker bil med Mr Fjun!

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0