Snippilicious

Dessa 3 låtar lyssnar jag på varje dag nu. Bra musik behövs för att jag ska kunna gå mina promenader. För någon dag sen när jag var ute DOG MIN TELEFON! Jag fick typ hjärtklappning & panik. Kan inte gå utan musik!! Men lyckades ta mig igenom nästan hela rundan ändå... men det var hemskt.
 
Nu ser jag fan till att ha telefonjäveln laddad varje gång jag går ut! Man lär sig av sina misstag. Måste även påminna er igen om att kolla in min snipptjej Emmas blogg, HON ÄR SÅ JÄVLA ROLIG! Hon uppdaterar bättre än mig, jag är så dålig & förtjänar inte att ha en sådan här fräzig blögg. -> EmmaLeopard
 
XXX
R.A. the rugged man körde lite av den här låten när jag & Ken såg honom live i Göteborg.
Hittat en ny artist som jag börjat lyssna mycket på, övertygad om att han kommer bli riktigt stor.
Älskar refrängen på den här låten!

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0