Snippilicious party

I onsdags var vi ute & åt på Indian kitchen för att fira Emma! Så jävla god mat. Min mage är fylld med det idag igen, för jag & Ken beställde indiskt innan, HIHI! Finns en restaurang som har det på Onlinepizza. Iallafall, åt & hade det trevligt sen gick några av oss vidare för lite drinkar på bl. a. Gastons. Är man ledig mitt i veckan så! Sen lärde vi känna 2 trevliga herrar på Harrys, de var runt 70-årsåldern, hade hatt & långa rockar. Skittrevliga att prata med, så lättsamma & roliga. Hoppas jag blir likadan på mina äldre dar. 
 
Igår blev det tjejfest hos Emma + en Amer. Han njöt nog av alla våra snipphistorier! Tiden flög iväg & runt 00 blev det in till stan. Hängde på Ocean resten av kvällen, dansade lite & drack drinkar. Bra kväll! Var duktig & drack en del vatten så slapp den värsta bakfyllan idag. Finns inget värre än att ligga & vara bakissjuk en hel söndag, speciellt inte om man jobbar på måndagen heller! Ibland har jag gått runt kl 7 måndagmorgon på lagret i Falkenberg & fortfarande varit bakis, HAH! Inte bra gjort av mig. 
 
Här får ni lite iphonebilder av ALLRA HÖGSTA KVALITÈT!
 
XXX
Sabina, Annelie & Linda på Indian kitchen! iPhonekvalle<3
Vid korvbordet hade vi Martin som kollar upp i taket, Hortling, min man & Evelinas pojkvän Tobias.
Pernilla, födelsedagsbarnet Emma i mitten & Evelina till höger!
SnigL & jag, jag rockade slickad-hundfrisyren kvällen till ära.
Jag hade shorts för första gången iår, med strumpbyxor till så klart.
Hela gänget samlat i Emmas lilla bo! 
En till bild där jag fick vara med istället för Emma, kände mig HEFTIG! Duckfaceftw.
 
 

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0