Redan sommar?

Hur lycklig blir man inte av den här bilden? Har varit så varmt & soligt i Halmstad hela helgen & jag har varit LEDIG! I fredags drack jag & SnigL drinkar, sen drog vi hem till Emmas bo där även Linda höll hus. Lyssnade på Disturbed alldeles för högt, så grannen knackade på & bad oss sänka. Så då drog vi ut i stan istället.

I lördags kom Kens föräldrar hit med presenter då mitt fjun fyller 26 år på måndag! Vi lagade rostas med potatisgratäng & drack gott rödvin. 

Idag har vi bara tagit det lugnt. Solat på balkongen, sen drog Ken en runda till gymmet & jag gick ut på en liten powerwalk i det fräziga vädret. Råkade få med mig lite kött & annat majs så ikväll blir det grillpremiär!

Finns det något bättre än Halmstad på våren/sommaren? NEIN!

XXX
Kan inte fatta att jag suttit på balkongen halva dagen i shorts & linne?!



Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0