Älska livet.

Nu ligger jag i sängen efter andra kvällspasset på OKQ8! Imorgon är jag ledig, då ska jag & mitt Fjun gå in till stan & äta frukost. På helgerna har de olika stånd (HAHA!!) på stora torg med spännande saker. God frukt osv. Jobbar 3 dagar till nästa vecka, sen blir det SEMESTER! Wiie* 

Bilder från senaste dagarna.

XXX
Beef chili, bästa maten.
Och margaritas till det så klart!
Var på stranden med fotograftjejen.
Strandbaggarna gillade mina skor. Jag ville mörda dom allihop.
Min älskling kelar med plantorna.
Åkte till Väla med mamma & SnigL!

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0