Önskelista

Jag har den bästa önskelistan! Började på den redan i början av November, HAH!! Bättre önska än köpa en massor själv. Älskar ju att shoppa... Here it is!

Önskelista á la J:

- Nicer dicer plus
- Ittalla ljushållare genomskinliga
- Mortel större modell
- Iskross
- Yankeecandle/ Voluspaljus 
- Symaskin
- Påsslakanset H&M home grått marmortryck
- Kuddfodral marmor H&M home
- Moose skärbräda Room99.se
- Presentkort Åhléns 

Ni som läser får gärna köpa diverse ting till mig. Som gåva för att jag har en fräzig blogg... Som aldrig uppdateras.

Får strax kolla till maten. Ikväll blir det lyxmat, var rea på rostbiff igår när jag handlade. Älskar ju rea. Så den steker sakta i ugnen nu, till det potatismos av delikatesspotatis & en trevlig sallad. Imorgonkväll ska vi ut och äta på Pio med Mill & hennes hane. På fredag blir det julbord med jobbet. Lyxig mat i 3 dagar! Vad har jag gjort för att förtjäna det här? Tränat. Lite iallafall... 

XXX
Hade två snusk i soffan i lördags.
Emma nöjde sig inte med att förföra min syster, utan sen gav hon sig på Siri! Hon var dock inte lika lättfotad.
Bara jag som kan förföra Sirold.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0