Men ditt jävla äckel

Har jobbat kvällspass på Nelly's lager. 16-22, ganska sköna tider jaaa! Ägnat förmiddagen åt att kela med Siri. Hon är galen i kel, vill bara vara med oss hela tiden. Mysigaste katten! Plockade ett par skor som hette Siri idag. Fällde en tår. ;)

Sen hände något förfärligt. Skulle gå & ha rast, missade när vi hade den så gick lite senare. Ska plocka ut min kesella & macka ur kylen. Då har något äckel snott min macka?! Alltså öppnat påsen, tagit ut mackan & sen slängt bort påsklämman då den med var borta. Vilka jävla tattare det finns! Höll på att explodera av ilska. Hur fattig får man vara? Och vem vill ha någon annans mat?? De vet ju inte var den kan ha varit? 

Pratade sen med några fastanställda & det var ju inte första gången. Orka få sin mat snodd, jag hade tur som hade min kesella iallafall. Ska omge min mat med en bajshinna nästa gång. Nu är det sovdags. Guten nacht!!

XXX
Innan jobbet. Ni får ursäkta att bilderna är så små, skriver oftast från iphonen & då kan man ej ändra strl. Ändra det tack, blogg.se!

Kelfjunet sitter & spanar på Kens nattduksbord.




Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0