Back in Skummeslövsstrand

Här är jag nu, i föräldraboet. HAHA! Vilket ord. SnigL har sovit hos mig inatt, vi kollade skräckfilm till nästan kl 4 på natten. Mr. Ken är på jobbgrej uppe i Kopparberg så han har varit borta sen igårmorse, kommer hem ikväll. Har varit iväg & klippt mina små toppar hos Sofie, nu är vi hemma i Skummeslöv. Tar på katterna, de är så annorlunda jämfört med Siri. Hon är en stadskatt. Helt annan dialekt.

Vi var på Väla igår med. Handlade saker som vanligt, men som vanligt var det ju bara sånt jag VERKLIGEN BEHÖVDE! Kläder, smycken. Hem & trycka ned i lådan. Sen glömmer jag bort de. Emma kom också förbi en runda igårkväll, hon & SnigL provade kläder jag inte längre använder. Emma fyndade en stickad v-ringad sak. Borde ha loppis i min garderob.

JAJA. Här får ni en liten hög med sexiga & fräscha cambilder på en nyklippt Jenny.
 
XXX
Nytt hår.
Känner mig så fräsch!
Okej.
Jag tänkte att jag tar en "normal" bild så känns det bättre i själen.
 
 
 

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0