Good stuff

VILKEN SOLIG DAG! I'm so happy. För vi har köpt en diskmaskin. En sån liten man kan ha på diskbänken. Så nu ligger diskstället i förrådet, HAH! Så jävla skönt. Luktar ny diskmaskin i köket nu. Bästa doften. Var på IKEA & mediamarkt i förgår. Ken shoppade även loss på Väla, han gillar inte Väla men när vi väl är där går han igång i butikerna;)

Så idag kan jag & Siri bara slappa på soliga balkongen utan att tänka på allt som behöver diskas! Är sjukt varmt idag, vindstilla på balkong & solen täcker nu nästan hela balkong. Vi har fått upp kattnätet nu med så Siri kan vara ute. Yay!
 
Ska strax ut & sola mig. Ikväll blir det vårruset på galgberget med arbetskamraterna, TREVLIGT! Bjuder på lite bilder. 

XXX
Jag & Fru Emma när vi var ute för någon helg sen. Tvingade en kille ta kort på oss.
Vi läppstiftade oss innan, ser ut som 2 clowner ser jag nu jöh, HAHA! Pretty girrrls.
Så jävla vacker. Vi ska ha sexytime sen. 
Siri fick ett nytt underlägg till sina matskålar. Kitty like dem birdies!
Hittade fina flyttlådor så köpte en till Siri & skar ut en ingång. Hon har använt den en gång......
Lilla utekatten! Hon står som en människa. 

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0