Kattig jul & drinkar🍾

Ännu en ny vecka! Tiden gĂ„r sĂ„ sjukt fort, hinner knappt med! Snart julafton, redan? Har inhandlat alla julklappar iallafall sĂ„ det Ă€r skönt. Vi ska fira Jul hemma hos Kens förĂ€ldrar utanför Gislaved det hĂ€r Ă„ret, kör varannat Ă„r hos mina & hans förĂ€ldrar. Siri ska följa med, kan ju inte lĂ€mna henne ensam pĂ„ sjĂ€lvaste Julafton;) Det Ă€r hennes första julfirande, iallafall med oss. Vet inte om de firade kattjul pĂ„ katthemmet? 

Idag har jag jobbat pĂ„ lekmer 15.15-22. Dagen har gĂ„tt snabbt, gillar att jobba i plocken dĂ„ tiden gĂ„r snabbast dĂ„. Har börjat bli riktigt skillad, fĂ„tt beröm senaste gĂ„ngerna jag jobbat nu:) Wiie!! 

Helgen blev lugn för en gÄngs skull. Jag & Ken drog till VÀla & IKEA i lördags, handlade julklappar & lite annat. Köpte en persisk matta till badrummet, ska lÀgga upp bild nÄgon dag. PÄ kvÀllen drack vi lite drinkar & kollade skrÀckfilm, Insidious 2. Den var ganska bra, kunde varit lÀskigare. Jag Àr en hÄrding nÀr det kommer till skrÀckfilm;)

Nu blir det lÀggdags. Guten nacht!

XXX
FÄtt upp bÄda vÄra tavlor i sovrummet nu.

Min favorit; drinkmix-tavlan. SĂ„ klart.
En god drink kan man göra enbart pÄ vodka, socker, lime & lite mineralvatten.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lÀgg pÄ minnet att du Àr aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

LÀmna en Äsikt om mitt inlÀgg hÀr:

Ditt Namn tack:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0