Guten Julen

GOD JUL!! Idag ska jag & Ken göra massor av saker. Runt 16 ska jag släppa av Storfjunet på sitt jobb en runda, sen ska jag hem till Millis & byta julklappar! Efter det en runda inom mamma & sen runt 18 drar vi hem till pappa & SnigL för att fira en snabb lillejulafton. Runt 21 blir det hem till lägenheten, hämta upp packning & fru Siri sen ger vi oss av mot Gislaved! Detta året firar vi Julafton hos Kens föräldrar:)

Var ute på en liten joggingrunda imorse. Måste ladda inför all julmat! 5 minuter efter jag gått ut börjar det ösa ner regn! Efter ca 20 min när det hade öst ner & jag var både blöt & kall så börjar det istället hagla! Hade motvind med så blev helt piskad. Haglet blev bara större & större, slog mig på mina blöta tightsben & i ansiktet. Precis när jag tänkte ge upp & gå hem slutade det helt & solen tittade fram. Cpväder. 

Hoppas alla får en bra Jul! Och att alla vuxna skippar supandet framför barnen. 

XXX
Så här blev lilla toan med nya toalocket & mattan! Det blev trevligt.

Här är en bild på mig, Anna & Kickan när vi hade 40-årsjubileum på Rasta. Vi är med i Rastatidningen, jag är tillochmed på framsidan så är kändis nu.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0