Mallorca

Wähh, wähhh, wähh! Tänkte visa lite bilder från Mallorca. Jävlar vad bra vi hade det! Så himla bra hotell med perfekt läge, bara en liten bit ifrån Magaluf! De 4 dagarna gick så klart jättefort, men kändes ändå bra åka hem även om man hade kunnat stanna längre... eller för alltid;) Siri skulle hängt med bara.

Fick mer färg än jag väntat mig, är typ mörkgul nu istället för ljusgul. HAH! Perfekt.

XXX
Utsikten till vänster från balkongen. Bodde precis vid stranden, kunde inte bli bättre!
Utsikten till höger. Där låg ett barnhotell, jävlar vad lyckliga vi var över att inte ha hamnat där;)
Jag & Karin på La Bodega, svenskägt ställe med sjukt god, mexikansk mat!
Mikael flirtar lite med Ken ;)
Min mat var riktigt trevlig, synd bilden blev så suddig. Hade bråttom med att börja äta. Nomnom.
Träffade bloggerskan Paow på grabbarna grus, tog ett kort + en shot ihop. Trevlig tjej!
Utsikten från balkongen på natten. Massor av ljus!
Åt på en restaurang som liknade ett piratskepp, drack en jättegod jordgubbsmojito!
Jag & Ken vandrade runt i värmen & hittade en tjock frukt bland massa blommor. Ken tyckte jag skulle ta kort. Vad gjorde den där liksom?
 

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0