Goonsville

Freeeeedag!! Kanske skulle skippat dela den där rödvinsflaskan med Emma igår så hade jag sluppit starta dagen med huvudvärk ;) Men men, det försvinner säkert snart. Har tvättid kl 12-16, mellan tiderna ska jag diska, städa & gör amig fin inför kvällen. Kl 19 blir det fördrink här & sedan in till stan. Kan inte bli bättre!

Färgade Emmas ögonbryn igårkväll. Man ska ha i färgen i 10-15 minuter. Undefär 30 minuter senare sitter vi på balkongen då Emma ska röka, jag kollar på hennes ögonbryn & bara "Har du tvättat ur färgen?" varpå hon fimpar ciggen & rusar in på toan & slänger huvudet i handfatet! Hahaha! Men det blev fina ögonbryn. Själv har man ju bah typ fjun till ögonbryn, tur det finns färg & ögonbrynspennor.

Nu är det tvättdags! Ha en fin fredag :D

XXX 
Snowgoons musik spelas ofta i det här boet. 

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0