Du skulle bara våga.

Åhhh, irriterad man blir! Loggar in på blogg & ser att jag fått en kommentar på mitt senaste inlägg. Wiiie* tänker jag! Så är det någon jävel som "Hoppas jag haft en bra dag". Alltså... Dö din jävel.

För folk som skriver det önskar aldrig det för att de är trevliga människor & vill lyckönska mig! Nej, de kommenterar & lämnar samtidigt sitt bloggnamn + får själv många kommentarer då de 1000 andra bloggarna de kommenterat likadant på svarar "Tack :D Du med! Åhhh!" Jävla jävlar. Ska någon kommentera min blogg ska det ha med mitt inlägg att göra, varför jag åt yoghurt till frukost, inte för att de själva vill ha kommentarer tillbaka! FÖRSTÅR NI DET?! Grr.

Nästa fan som försöker önska mig en trevlig dag eller skriver "Fin blogg!" kommer jag söka upp.

Jaja. Jag har skaffat Instagram. Var väl ingen fråga om OM jag skulle skaffa det, utan när. Älskar ju att lägga upp bilder... På mig själv. Passar mig utmärkt. Twitter gick sådär, kul i början men något med bilder & mindre text passar mig nog bättre. Heter MrJenize där om någon undrar. U better. Har lagt ut en av dagens soffhängs-bilder, gillar att man ändrar bildens kontrast etc. så det blir såhäringa fräsigt!

XXX


Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0