What a lördag!

Cha Cha bloggen! Haft SnigL här ikväll. Lagat fläskfilé & coleslaw, färgat håret (bara blondt i utväxt) & kollat på Gladiatorerna. Nu ska SnigL bli hämtad av sin pöjke & jag ska lägga mig i fosterställning i sängen & böla. Min mr. Ken är nämligen i Gislaved & lämnar födelsedagspresent till sin mamma. Passade bäst den här helgen då jag jobbade, lägger mig ju ändå senast kl 22. Så får sova all by myself inatt ;< Första, ensamma natten i nya lägenheten! Oohhh. Kommer säkert bli hemsökt bara för det.
Är faktiskt extremt mörkrädd så det känns lite jobbigt. Ingen TV i sovrummet heller då man behöver en digitalbox till, så får sova i tystnad... & tänt i hela lägenhetus. Ella-Trosa är nog glad iallafall, få ha sin husse för sig själv. Ingen flickvän son hänger med som ett plåster på mr. Ken ;)
Nu ska jag borsta tänderna! Guten nacht.
XXX
Hört den här låten 1000 ggr om på jobbet idag på the Beat, så blivit hjärntvättad att gilla den. Men hatar Marc Anthony, han är creepy.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0