Lite bilder på lägenheten

Idag ringde en jättetrevlig sköterska från Art clinic! Hon gav mig en tid hos en kirurg nästa fredag här i Halmstad. Sa att jag kommer inte betala 500 kr så de vet eftersom jag tycker det är fel, men det verkade vara lugnt & hon sa det löser vi när jag kommit dit. Står man bara på sig måste de ge efter tillslut, eftersom de vet innerst inne att de hanterat detta fel. De vet att det inte är okej att vi har industrisilikon iopererade i våra kroppar. De vill bara inte förlora sina precious pengar.

Idag har Louisis varit här & kollat in vår lägenhet! Fortfarande lite stökigt här, men snart är vi helt iordning! Typ. Då blir det inflyttningsfest. Ganska bra att vi verkar ha unga grannar, eftersom de spelar hög musik varje helg. Behöver man inte oroa sig för gamlingar eller hemska barnfamiljer som lägger sig kl 22 en fredgkväll ;)
Nu blir det lite bilder! För bilder är roligare än massa text. Tog lite kort på delarna av vår lägenhet som typ är klara.
XXX
Nanaaa!
Vi börjar med en gul egobild. En tisdagsJenize!
Ahhhhh...
En liten del av min lilla walk-in-closet. Jag älskar honom...
Mitttttttttt.
Nya byrån min Ken satt ihop. Jag fick 5 lådor av 6, hehehe... fick ändå knappt plats. Spegeln i förpackningen i bakgrunden är rund & ska upp på väggen.
Red rum.
Mitt i allt vita kommer ett rött kök! Ska ha upp min vita hylla över matbordet med tror jag.
Lovely.
ÄNTLIGEN en rejäl arbetsyta i köket. Love it.
Livinroom.
En liten del av vardagsrummet ut mot balkongen. Ken hittade världens snyggaste spotlightlampa (den som ligger i soffan). Kommer passa in perfekt i vardagsrummet.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0