Listen up, PIPs!

Blev uppringd av TV4 precis innan jag skulle åka. De ville ha med mig på måndag i "Efter 10" med Malou von Sivers, eftersom de skulle prata om PIP-implantaten då. Men jag sa att eftersom jag redan fått berätta min historia 2 ggr + inte har lika hemska smärtor som många andra har, så tyckte jag det var bättre de fick med ett nytt ansikte. Så skrivit till tjejerna i vår Facebook-grupp.

Kan bli lite trött på att alla är upprörda över detta & vi är över 90 pers i gruppen, men när det väl kommer till kritan vill ingen ställa upp! Förstår att det är jobbigt & att vissa vill vara anonyma, men tror ändå många precis som jag får stöd av sina anhöriga. Jag är liksom den som inte kunde redovisa arbeten inför klassen i skolan utan att kissa ner mig typ. TV är INTE min grej, but u gotta do what u gotta do! När man får en sån här chans ska man ju ta den, annars ställer de in det.
Så om någon annan som inte är med i vår FB-grupp läser detta, HAR DU PIP & ÄR INTRESSERAD AV ATT STÄLLA UPP I TV PÅ MÅNDAG, skriv till mig så ger jag dig informationen. De betalar boende & resa, så att man inte bor i Sthlm är ingen ursäkt. Själv bor jag över 55 mil därifrån. Mådde skitbra efter att jag ställt upp, även om det känns jobbigt se sig själv i TV. Det är ju för en bra sak!
Är iallafall glad att det fortfarande snackas om det, blir bara mer & mer. Man märker hur både klinikerna, Socialstyrelsen & Läkemedelsverket börjar svettas ;) Detta är så jävla dåligt skött så man skäms över att bo i Sverige. All cred till Frankrike som tog tag i problemet direkt & gjorde rätt för sig! 
Vill man gå ut i Aftonbladet om PIP, kontakta [email protected]. Aftonbladet är lite av en skvallerblaska i mina ögon, men all publicitet är bra publicitet, right? ;) Inte riktigt, men lite i detta fallet. Ju fler som syns & får ut sin historia, desto bättre! Dessutom läser många Aftis.
Nu ska jag spela Tomb Raider, hittade det spelet hemma hos pappa i Skummeslöv. Inte varvat det då det laggade på gamla datorn, förhoppningsvis klarar min lilla laptis av det! 

XXX

Kommentarer
Postat av: Cissi

Ditt inlägg är länkat till POF nu så någon där borde nappa =)

2012-02-03 @ 00:27:48
Postat av: Jenny <3

Thank you, jag hoppas verkligen det :) Vi är ju så många som har drabbats, måste finnas fler som vill göra slag i saken!

2012-02-03 @ 04:31:58
URL: http://jenize.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hoppas någon kan!

Jag var och tittade mina idag och dom var hela och jag har inte så mycket problem, mest nervkänningar och sånt som inte har med själva implantatet att göra.

Sen jobbar jag tyvärr på måndag och kan inte ta ledigt så hade inte kunnat åka ändå.. Hade varit så bra om någon vars implantat har spruckit eller liknande ville ställa upp.

2012-02-03 @ 19:33:19
URL: http://indisguisee.blogg.se/
Postat av: Liiisa

Synd jag inte såg detta tidigare.. jag hade ställt upp! hehe

2012-02-22 @ 16:43:34
URL: http://kroom.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0