American horror story

Guten lördagmorgen! Idag har jag & Ken ätit pannkakor till frukost. NomNom. Tog sin lilla tid, men det var det värt. Om lite mer än 1 timme ska jag bege mig mot jobbet. Lite tråkigt väder vilket gör att det känns bättre att jobba ;) Mills jobbar också stängning ikväll, precis som jag! Ooohhh. Imorgonkväll med. Ooohhh x2.

Kommer nog inte hända så mycket idag. När jag kommer hem inatt ska jag & Ken kolla ett avsnitt av American horror story. Ääälskar den serien! Men fått höra att 2a säsongen inte kommer förrän i Oktober. Hemskt. Får kolla avsnitten i 1a säsongen långsamt. Vet inte om jag skrivit om den innan, men gillar ni skräck så är det den bästa serien någonsin! Verkligen över förväntan måste jag säga. 

Nu ska jag brotta ner Ken i soffan. Ha en bra lördag!

XXX
Chaaaa!
Extrem närbild på glada tjejen. Ser lite crazy ut.
Von Fjun.
En fräsig outfitbild från igår.

Kommentarer
Postat av: Jannice Lindell

Superfin blogg du har!Kram Jannice

2012-02-18 @ 16:14:16
URL: http://jannicelindell.blogspot.com
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0