Överlevde

Cha cha bloggen! Idag har jag varit på arbetsintervju. Det var skithemskt & jag började nästan böla. Nej, det gjorde jag inte, men var helt skakig & jättekissnödig typ hela tiden. Vill verkligen, verkligen ha detta jobbet då det verkar både trevligt & skitbra lön!

Det var en gruppintervju, så vi satt 7 sökande & 4 från företaget. Har lite svårt för att prata i grupp, gör bara mig ännu mer nervös så det var lite jobbigt. Men kändes samtidigt tryggt att vara fler sökande på det sättet att man inte är den enda som är skakis. Fast tror jag lyckades bete mig hyfsat normalt... kanske. Jag såg glad ut iallafall!

Jobbiga var i slutet av intervjun då jag satt själv med 2 av intervjuarna, för min mage började
kurra & ha sig. Finns inget värre än när man sitter i ett tyst rum & magen bara "mrrraahhhooo". Jag
bara "Ehh, jahaja när blir det lunch? För ni bjuder väl?" Vad roligt det hade varit... icebreaker som fan.
Känns lite som att jag inte kommer få det då det är fysiskt krävande. De tycker säkert jag är för liten & svag... det var bara jag & en tjej till, sen resten killar! Så min fördel är att jag är tjej då de vill ha in fler tjejer + att jag nämnde mitt gymmande med mr. Ken. Hoppas hoppas...
Intervjun varade iallafall i över 1 timme, så fick sitta & anstränga mig aslänge för att verka normal & inte så överdrivet nervös. Jätteskönt när det var över! Men måste säga att det ändå gick över förväntan då intervjun var mycket längre & egentligen jobbigare än jag förväntat mig. De som hade hand om det var även väldigt trevliga :)
Nyss käkat en burk kesella med fun light i, skitgott & proteinrikt. Ska diskish lite, försöka plugga matte B om jag hinner (2 veckor till prov, jag dör), lata mig & slutligen dra till gymmet med mr. Ken. En produktiv dag med andra ord! *Vuxen* Kommer säkert förstöra allt imorrn genom att sova sönder mig i & gå runt i nattlinne halva/hela dagen utan att få något gjort. That's life.
Ha en trevlig dag, majses!

XXX
MWHIII!
Bild från bowlingen förra Onsdagen. Ser ut som att jag försöker skita ner mig... vem vet?
- Hallao jaa!
- VILKET KLOT SKA JAG TA? Skrek jag mot banan.
SCHNIGL!
Säxy snigl sitter & lutar sig mot stolen. Hon kastade sitt klot bak 1 gång under kvällen, Sniglar vet inte hur man bowlar. Nästa gång får hon ha sånt ränn-staket.
Awwyeah.
Snigl ser ut som ett litet oskyldigt rådjur & jag liknar Johnny Bravo.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0