Bara inbillning?

Faan, jag hade ingen njurbäckeninflammation! Inte fan i den benämningen att jag inte hade njurbäcken, det var ju bara bra, utan att jag nu känner mig som en hypokondriker. Åhhhhh. Ryggvärken har bara blivit värre, liiite huvudvärk sen i torsdags. Börjar bli förkyld med. Men ska avvakta & vila i veckan, mår inte så dåligt att jag inte kan jobba m.m. iallafall så att så farligt är det inte. Bara irriterande. Varit öm vid ryggen/magen med så det är mest skumt... min danske läkare (bästa läkaren) sa att jag skulle köra på 3 ibumetin per dag, fick även ta det med panodil om jag ville. Tydligen behöver man inte mesa sig så med det ;)

Ikväll struntar jag att hänga med Ken till gymmet, får stanna hemma med matten. Tänkte städa lite med & förbereda tacos till middag. Fick idag reda på att Laholmshem valt en person som inte kan flytta in 1:e December, utan tar över 1:e Februari, så vi åker på dubbla hyror. Schysst. De 2 som kollade på min lägenhet var jätteintresserade & flyttade gärna in i December, så trodde Laholmshem var smarta & tog någon av de då, eftersom de var mest hängivna. Bitches.
Så ingen brådska med att flytta iallafall! Det enda positiva med detta är att vi hinner måla om & snygga till vår nya lägenhet innan vi flyttar in + att det inte blir lika stressigt. Men kunde räckt med EN dubbel hyra, inte både hela December & Januari. Körvhelvete.

Nu ska jag vila lite.

XXX
Cha.
Jag & mitt lazy jävla öga har en grå dag.
Ögonbryn.
Brukar försöka trycka upp ögonbrynet.
Hehehe.
Sådärjao.

Kommentarer
Postat av: Vendela

Hejsan,

vad kul att få måla om och fixa. Det skulle vara roligt om du vill visa upp ditt projekt på Byggla.se. Är du intresserad kan jag erbjuda en morot. Vi har även en golvtävling och badrumstävling som pågår just nu. Maila mig på [email protected] så berättar jag mer!

/Vendela

2011-11-29 @ 15:58:52
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0