Nylonjävlar

Guten morgen! Vaknade kl 10 imorrse, men kände mig seg & tung i huvudet då jag sovit dåligt inatt. Somnade sent & vaknade sen när Ken skulle till jobbet & låg vaken lite efter det. Är piggare än Ken när klockan ringer 6.00, brukar rulla nära honom & skeda o kurra allt jag kan. Sen går jag på toa, ibland går jag in i köket & dricker milch direkt ut paketet.

Men vägrar gå upp så tidigt, då är man ju dödstrött kl 20 på kvällen sen. Kan man sova ut ska man göra det! Fast brukar sluta med att jag överdriver då istället & ligger till 12. Dålig Jenize in the morning.
Fan vad irriterande, skulle prova kläder inför imorrn & drog på mig mina nyinköpta nylonstrumpor. När jag nästan dragit på dom helt upptäcker jag ett stort, fyrkantigt hål uppe på låret! De var alltså sönder från början, så jävla irriterande. Men har kvittot kvar så hoppas jag kan byta dom, de kanske tror jag själv dragit sönder dom. Får försöka se så oligistisk ut som möjligt. Glasögon & lite smink bör fungera! Hålet syns inte under kläderna, men det lär ju maska sig... uäääähhh.
O andra sidan är det grym tur att jag upptäckte det idag, då jag aldrig brukar dra på mig mina nylonisar förrän 2 timmar innan man drar ut på kvällen. Hade varit hemskt att upptäcka det i Helsingborg på hotellrummet imorgonkväll! Ödet...
XXX
CHACHA!
Upprörd nylontjej (observera mina svarta, glada strumpor som myser på mattan bakom).
KATT!!
Någon timme efter att pappa lämnat nytvättade Ådi, uppenbarade sig den här varelsen på min bil. VERY BAD KITTY!

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0