Early birds

CHACHA bloggen. Louise åkte nyss hem, hon har varit här sen nästan 10 imorse. Vi är early-birds. Eller jag stod i duschen när hon kom, hade nyss släpat mig upp. Uppe innan 10 känns knepigt, behöver ju inte överdriva... hehehe. Ska strax påbörja mina hemmafru-sysslor, diskish, städish, bäddish. 
Imorrn & fredag blir det jobb på Svens livs, sen jobb på OKQ8 lördag. Måste verkligen försöka att fixa ett deltid/heltidsjobb, funkar inte att ha 2 extrajobb. Drar inte in överdrivet mycket pengar + man vet aldrig hur nästa månad ser ut. Sen är det jobbigt att aldrig kunna planera något helt, då jobben alltid kan ringa. Men känns lite bättre nu när jag nyss fick en intervju iallafall (tror inte jag fick jobbet dock, fast de sa det skulle ta tid), då känner man att det finns en chans iallafall! Internet känns annars lite halvlönlöst att söka på, man är som en droppe i havet.
BUT BUT. Ska bädda vår säng med leopardpåslakan. Ken hatar det. Jag ÄLSKAR det! Ohhhhhh. Ska ligga helt nerbökad & kurra i nya lakanen när Ken kommer hem. Excellent. 
XXX
Musche.
Sacre bluue vad hett det här kaffet var!

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0