Vänta på mig sol!

Guten förmiddagen! Måste skynda mig en massa nu, ska till mammas jobb & kopiera papper! Sen måste jag ut & suga i mig sol. Såg att det var lite kvar på balkongen, det kan handla om sekunder! Fast tror jag drar ner till Skummeslöv istället & solar ändå kanske...

Sen får jag försöka vara hemma vid 16 så jag hinner diska innan min man kommer hem vid 16.30! Första jobbdagen, han var hemma & käkade lunch. Verkade gå bra på jobbet :) Själv ska jag jobba andra jobbdagen imorrn! Iih.

Nu måste jag byta om till bikini! Öh ångest, men ska iallafall gymma ikväll!

XXX
O-yeah.That's right.
Måste ju komma i mina 2 nyinköpa bikinis, totally fab!

Kommentarer
Postat av: rocker

riktigt skön sida Bra ! kul att se Jenny tack för titten ! rock ON.

2011-05-21 @ 20:26:54
Postat av: Jenny <3

Tackar tackar :)

2011-05-22 @ 18:21:19
URL: http://jenize.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0