Skräckfilm? Hell yeah.

Innan jag nannish vill jag tipsa om 2 grymma skräckfilmer! Båda gick på TV i lördags, samma tid också. Så jävla typiskt när de väl visar skräckfilm, måste allt viktigt i livet gå emot mig?! Hah.

Iallafall, en som jag sett innan är "Dead silence". Det är om buktalardockor & sånt äckelpäckel. Jag gillar den just för att den är overklig & läskig på det sättet jag gillar. Var dock något år sen jag såg den, fick skippa den i lördags för den andra filmen, "Silent Hill".

Silent hill har jag aldrig sett, visste dock hur fordralet såg ut i videobutiken. Står alltid där som ett psyko vid skräckhyllan, kan stå i timmar därinne. Typ. Ken hade iallafall sett den & sa den var bra... vilket den var. Utspelar sig i en konstig stad, där allt förändras på natten. Massa äckel som händer där då, se den. SE DEN!!

NU ska jag kissa & sätta på Sex & the city, fo real. Inte sätta på, starta. I'm not that nasty.

XXX

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0