All 'bout Kän

Haft en underbar sol-dag! Drog hem till Skummeslöv - tomt i huset! Släpade ut en madrass, solade i 2 timmar & läste Sofies mode-tidningar. Ahhh... Fick vid 16 bege mig hemåt då Ken skulle sluta vid 16.30.

Babe har fortfarande inte kommit hem :< Var nära på att börja efterlysa honom då han precis skickade ett sms om att han snart var hemma. Vet inte om de fick jobba över eller vad som hände. Kanske snackade han med sin chef, det är ju trots allt hans första dag.

Vi som ska iväg & gymma tänker jag nu! Jag är redo, men tror min man måste äta lite först + dricka sin protein/kreatin-shake-sak. På cirka 4 timmar max, ska vi hinna gymma 1½ timme + laga flygande Jacob + Gullet ska köra hem till Gislaved. Buähh...

Nu kom min man, hör hans bil på långa vägar :) Turbo-Ken!
XXX
GULT FJUN!
Idag har jag varit lite gul, som en citronfjäril. Huvud på sne, naww! ;)

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0