Jag är larv-ig

Ketchup ketchup ketchup!! PUNKT! Så jävla ful reklam. Speciellt när han är så seriös & monoton med. Sistnämnda ordet är vuxet, men jag vet faktiskt vad det betyder. Fyllde ju trots allt 22 förra måndagen! Grattis i efterskott Jenny. Tack. 

Idag städade vi på jobbet. Det gick bra & blev mycket fint! Börja en timme tidigare var inga problem, gratis pengar typ ;) Speciellt när man jobbar med Pia & Annelie! Pengar behövs nu när jag har lägenhet. Ska ta kort på den idag föresten & lägga ut bilder sen så ni får se. Jag har gjort mig ganska hemmastadd. 

Blev attackerad när jag var på Maxi idag. Har som sagt inga linser så ser inget. När jag går in mot Maxi träffar jag 2 stamkunder som undrar om jag får handla där. Höhö. På utvägen känner jag i ögonvrån att någon tittar, men vågar inte titta tillbaka då jag inte känner igen folk på några meters avstånd. Hör då en röst; Får du handla här? Hehe. Sen kommer precis då en bil förbi där någon sticker ut huvudet ur rutan & skriker - Här får inte du handla, Jenny! Omg, började efter det springa mot bilen. 

Nu ska jag ut & jogga en runda! See ya laters, catpeople.

XXX
Mask.
I fredags bäddade mr. Ken ner mig. Nu vet jag hur det känns att vara en larv! Mission completed.
Fräsig jäkel
Den här klädseln ska jag lätt ha när jag köper ny soffa! FÖR JÄKLA FRÄSIG!

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0