Det går bra nu..?

Nu har mr. Ken nyss åkt hem! Firat Kalle-Nalle-pappas födelsedag idag, han fick 3 fräsiga t-shirtar av mig. Sen käkade vi fläskfilé i Båstad. Pappa skrattade jättehögt utan anledning därinne, skönt jag inte har linser på mig så jag slapp se allas blickar. Men på fredag åker nya linserna på :D 

Igår var vi på Väla & IKEA. Fick en jättefin fluffig matta av pappa. Sen köpte jag & Ken en fin, mjuk boll + massa småsaker jag behövde till lägenheten.

Imorrn ska jag jobba åt Eve, bara 5 timmar men bättre än ingenting :) Onsdag blir det arbetsförmedlingen, ska skicka in papper till A-kassan. Min handledare ringde mig idag & sa jag antagligen kunde få ut lite pengar då jag jobbat så pass mycket senaste halvåret! Feelin' good.

Sen får jag träffa min Milla på Onsdag. Wiie* Känns bra att ha en halv vecka planerad. Nästa helg blir det utgång med Kens vänner. Massa bra att se fram emot!

XXX
Iih.
Lite uppklädd sådär på min & Kens halvårsdag :)
Små lökar.
Jag & Ken lagade oxfilé med rödvinssås i lördags. Man skulle ha massa i.
Nom.
Stekte sparris & champinjoner till & sallad med pinjenötter.
Trevligt.
Voila! Tog oss säkert halva kvällen & köket såg hemskt ut efteråt. Yeah :)
Bollen.
Detta är mitt & Kens barn. Bollis heter han & bor i min säng.
Trevligt2.
Idag åt vi fläskfilé med rödvinssås, lite finare upplagt.
Sommar!
Köpte bl. a. ett par nya solglasögon igår, vill ha sommar nu!

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0