Arabiska naaaaaatt!

Nu är det kvällen & Jenize är arg. Brukar spendera mina tisdagskvällar framför Top Model & sen Desperate Housewifes. Kollar TV.nu för säkerhetsskull så de inte har fuckat med mina rutiner, tror ni inte de jävlarna har bytt ut DH mot TWILIGHT?! VAD I HELVEEEETE!! Hur sjuk får man bli?

Nu dricker jag citronvatten, är hungrig. Men har redan ätit min mat, känner mig som en hund. Jobbigt vara knubbig. VAAARFÖR KAN JAG INTE BARA FÅ ÄTA & ÄTA?! Åhhh. Men nu blir det borsta tänderna. Får vänta tills Ken är klar där bara, han får mig alltid att börja skratta när jag har flux i munnen. Just nu ligger jag & sprattlar med mina rosa fjunbyxor i soffan...

Jag: - Jag är Aladdin!
Ken: - Nää, då är du ju Jasmine.
Jag: - Nej!... Aladdin.

Med sina fladdrande byxor, röda hatt & ingen tröja. Fast jag har tröja... Än så länge.

XXX


Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0