Ken = bitch

Guten morgen meine little fjunen. Har lärt mig lite tyska. Nae. Käkar frukost & inväntar min man, vi ska ha en lunchdejt. Eller han ska käka lunch & jag ska dejta honom. Ska mysa & kela mot honom. Trots att han var en bitch igårkväll...

Ken: - En man kör över en kvinna, vems fel är det? Mannens, han skulle inte kört bil i köket. ELLER, kvinnans, hon skulle inte gått utanför köket. Hihi. Vad är kvinnlig frihet? En spis på hjul!! 
Jag hade inget annat val än att döda honom.
XXX
Thads nästy.
Jo, kom igen! Ge mig ett gäng katter, katter.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0