Girl's night!

Åhhh, ikväll ska jag äta thaimat med 3 söta vänner! Har längtat hela dagen. Detta är min enda lediga dag typ i veckan, bara suttit & väntat på att klockan ska bli 19. Jag har fan inget liv. Började locka håret redan 15.30! Fast sen fastnade jag i locktången med håret & slet i cirka 30 min med att få loss den. Så nu har jag en kal fläck på huvudet... får stanna inne ikväll. Och resten av livet.

Nae, men fan vad ont i hårbotten jag har! Jävla bajstång.
Sen har jag blivit antagen till vuxenutbildningen till matte B ju, man skulle svara JA eller NEJ senast den 10:e! Kom på det inatt när jag kommit hem från jobbet. Så åkte dit i panik idag, det var ingen fara. YES! Så börjar plugga i slutet av Augusti. Tur man har en man som klarat matte D ;) Cuz I suck. 
Kollar SATC nu innan jag går. Wiie!
Jag: - Åhh, nu har jag kollat hela Sex & the city-boxen + filmen. Tråkigt.
Ken: - Yes!!
Jag: - Får börja om från säsong 1 igen helt enkelt, wiie!
Ken: - NOOOOO!!!
XXX
Crazy J.
Kolla vad glad jag är. Kommer typ äta upp mina vänner.

Kommentarer
Postat av: Peter

Så snygg du är sötnos:)

2011-08-15 @ 13:51:28
Postat av: Peter

Skaffa kik messenger sötnos:)

Sök efter mig:) (lillp) bara små bokstäver:)

2011-08-15 @ 14:11:15
Postat av: Kevin “Gobble!” Goble

I think you should write an entry in english please :) <3

2011-08-17 @ 18:41:09
URL: http://www.facebook.com/kevingoble
Postat av: Jenny <3

I write in english on my twitter, so u can follow me there if u want to! MrJenize is my name ;)

2011-08-18 @ 13:29:25
URL: http://jenize.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0