Jag är florist

Heeeeeej Majsboll! Har fan dåligt samvete nu. Vill skriva i dig varje dag & lägga ut 1 miljon bilder, men haft fullt upp med jobb + min mr. Ken nu sen i lördags.! Har börjat min lång arbetsvecka nu, ser fram emot söndag då det blir lön + utgång till Slappe på kvällen om jag orkar ;)

Står utanför affären & säljer blommor nu. Naww :) Det är trevligt, men kunde varit varmare! Var lite för lite folk idag med. SnigL & Jaffa kom förbi en runda iallafall, tycker Jaffa hade passat bra som blomförsäljare. Kom & köp, kom & köp! Voff.

Nu ska jag gå & mysa lite med min hane innan han åker hem. Uähh.

XXX
Mys.
Bild tagen i lördags. Tyckte jag hade det trevligt inuti mitt lilla blomstånd :) Hihi. Stånd...
Hallao!
Fräsiga tjejen & bushunden i all sin prakt! Kolla på min söta bil i bakgrunden med. Just look at it!!

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0