Oldies spelar charader

Nyss kommit hem från Millis! Firat hennes 22:a födelsedag med fina vänner :) Grattis än en gång babe ♥ Mycket trevlig kväll med charader! Skrev världens bästa charad "du äter bajs". Sen fick jag den själv. Ohh, fail.

Fick tyvärr åka hem lite tidigare då jag ska upp 7 imorrn. Sitter nu & äter på en bulle då det blev lite vindrickande ikväll. *Bakismat* Råkade dock vända bullen med osten ner så den hamnade 1 mm utanför servetten på snusk-databordet. Trodde han klarat sig precis tills jag fick syn på ett litet, litet fjun on the bulles ostskiva. Nooooooo....

Så nära.

Nu måste jag nanna! Btw, har världen fetaste & äckligaste fluga här hemma. Är dom inte döda än?

XXX
FF - Fralla med frön.
Fralla var det jag menade, inte bulle. Ken har lärt mig skillnaden. Kommer få stryk om han ser jag skrivit bulle. Tur jag är stark!

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0