We ♥ food

Varit segt på bloggfronten this week, I knuuw. Massa jobb, sen blev det racerfart till min Ken i Lördags! Sean Banan skulle som sagt till Parken. Parken var mycket fint, slår lätt Halmstads alla uteställen. Inget man kunde vänta sig av lilla Gislaved. Majs to that!

Sen latade vi oss hela söndagen. Det är vi bra på. Lyckades dock ta oss ut på en promenad runt 19... för att köpa mat & kaffe. Tjocka barn, nom nom nom.

Dagens pucko: Pappa för någon dag sen.

Ringde honom på mobilen. - Var är du? - Jag är hemma nu. - Okey, ses hejdå! *Klick* Pappa kommer in i hallen, pratar med mig, fast håller fortfarande mobilen mot örat. - Ehh, varför pratar du i mobilen? Jag står ju här?

Knepig.

Slut för idag. I'm trött.

XXX
Wie*
En av de nya klänningarna på mig. Får visa mer bild på honom sen.
Hane ♥
Min hanes största fiende är kameran. Han gömmer sig bra från den.
Fluffy.
Här hoppar rosa klänning in lite random. Inte den jag hade på mig dock.
:*
En sne puss bara för att få med ännu mer Ken på bild!

Varken bra ljud eller kvalité, men alltid något. Gilla det!

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0