Cat in bag is the shiet

Ägnat min fredagskväll åt latande. Cirkus Möller var höjdpunkten på min kväll! Jobb imorrn med, sen far jag till min Ken! Att ses en gång i veckan är alldeles för lite, men vi gullar oss över sms resten av dagarna ♥

Förkylningsupdate
; Fortfarande snuvig, kände mig riktigt dålig i slutet av jobbdagen & när jag kom hem. Men nu känns det mycket bättre igen! Vilken tur, jag kunde ha dött.

Igår visade Ken mig Cat-in-bag-videon, sen visade jag den för pappa. Nu försöker pappa tvinga ner Selma i en likadan påse, men det ger inte riktigt det resultat som han hoppats på.

Imorrn blir det fullt upp så I guess I'll see you lads on Monday! Yees. Ha en trevlig helg utan fyllecell & könssjukdomar.

XXX

Tjocksmock.
Selma föredrar att ligga i sin lilla kattsäng & vila, inte tryckas ner i påsar.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0