Lägenhetis

Ohhhh! Jag är redan uppe. Fabolous. Vaknade innan av att Linus ringde & berättar att han fått lägenheten! Wiie* Riktigt kul. Så han tyckte jag skulle komma & hjälpa honom flytta in. Det ska vi nog kunna ordna. Jag vill också bo i lägenheten, jag planerar på att försöka möblera & inreda som jag vill ha det... diskret givetvis.

Gud vad Jaffis är gullig idag. Skulle släppa ut henne i trädgården, så medan jag gör det känner man hur hon slickar en bit på min arm. Awwww... sen kollade hon på mig med sina svarta, pärliga, söta ögon & log. AWWW!!

Just nu tänkte jag iallafall dricka kaffe sen ut på min promenad. Blåser dock mycket ute... jobbigt. Men jag kan göra det. Viljestyrka!!

XXX
Baby.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0