Design, wiie

Åhh, idag måste jag iväg på en massa ärenden. Först Apoteket & hämta ut nya p-piller, sen Maxi för att köpa tamponger (hoppas dom har de nya med fin design, hihihi). Fan vad sjukt, vem bryr sig? Men fint är det..

Detta kommer gå på sammanlagt 200 kr. För något jag egentligen inte ens vill ha? Fan vad det är orättvist att vara tjej. Gudrun Schyman, kom och gör något åt detta! Tjejer och killar ska vara lika ju, detta är diskriminering!

Hahahaha.

Nu ska jag dricka mitt jävla kaffe sen blir det promenad. Majsigt.

XXX
Random.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0