SOL förbövelus

Ohh, vilken trevlans dag. Jobbat förmiddag, slutade 14. Köpte med mig en kycklingsallad hem & satte mig på altanen. Fick solat mina ben lite, jag hoppas dom sög åt sig bränna nu.

Ikväll blir det nog grillish med Nura & co. Vardagsmys! Kan inte fatta att det redan är Juni, är inte redo att klä av mig än. Invigde dock mina korta mysshorts idag när jag kom hem.

Nu är kamerasladden hemma så här får ni lite bilder från Slappemåndagen at Madison's. Blev utgång med Amelie & Malin, mycket bra kväll :)

XXX
Taddaaa..
Impulsköpet skjortan kom till användning. Han gjorde sitt jobb bra.
- Wazzaa?!
Malin spexar i soffan hemma hos Amelie!
Wiie!
Amelie ser glad & brun ut. Varför är det bara jag som är blek?
Yeey!
En bild till på mig bara för att jag fick riktigt långa spiror här.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0