Oh-no!

Som ni ser har jag kämpat fram en ny header. Är i överlag ganska nöjd över den, om det inte varit för en sak: Texten! Man ser knappt vad det står. Ser det nu när jag väl satt den på plats. Hmmm... men det får vara så sålänge. Bilderna gör iallafall sitt jobb.

Lagade nudelwok idag. Igen. Gjorde asmycket, planerat på att det skulle räcka till frukost, lunch & middag. Men nej, som vanligt kom pappa hem & rensade. Åhh, nudelwok du lämnade oss alltför snart. Louise skulle komma hit ikväll med men verkar inte så nu. Får vänta tills hon ringer & se. Annars verkar det inte hända mycket här, går ett roligt program på 5:an nu bara om feta barn. Creepy...

XXX
Shledis.
Uggs är ett bra redskap ute i bajssnön. När ska den dö ut?
Wiie*
Tyckte det såg så trevligt ut med alla färger så fick hämta kameran.
Ta-daaa!
Finished!! Gud vilket liv jag har, tar kort på mat. Fin mat dock.


Kommentarer
Postat av: Paula

Headern kan du ju alltid fixa till på picasa. det är gratis program från google.

2010-01-19 @ 01:38:36
URL: http://shefabulous.se
Postat av: marina

hej :)

allt bra med dig?

du är skit söt btw!

kram

2010-01-19 @ 15:42:54
URL: http://mmarinas.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0