Kela för i helvete!

Jag har ett beroende. Att föna håret! Kan inte låta håret självtorka, utan måste föna det. Försökte idag, satt 10 min utan min handduksturban på huvudet, men klarade det ej så gick till fönen och blåste lite. Så nu är det en blandning mellan torrt & vått. Jag har med andra ord misslyckats med mitt uppdrag.

Måste sluta föna det så mycket eftersom det sliter som fan på håret. Eller så kör jag en Britney Spears, rakar av det! Snabbt & enkelt, så har man nytt hår tills man fyller 30. Synd att jag gillar mitt hår så mycket... får fortsätta att kämpa emot fönen.

XXX
My precioussss...
Hårfönen måste besegras.
Got ya!
Josefin antastade Pysen i min säng. Ohh noo!
- Kela förhelvete!!
Såhär ser jag ut när jag ligger i min kungastol/bilsäte & tvingar katt kela.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0