Hårfärg?

Jag funderar. Funderar jättemycket, nästan så jag överanstränger mitt lilla ekollon inuti skallen. Mitt hår har varit platinablondt nu sen jag var 16 ½. Trivs i det, men som de flesta vet är blekning inte det bästa. Även om jag gillar mitt hår, kan man se att det börjar slita sig som fan. Och jag vill inte vakna upp en morgon skallig med håret liggandes kvar på kudden. Uäähh...

Nästa gång jag blonderar det tänkte jag ta blonderingsfärg istället för blekning. Det blir ju fortfarande blondt, bara inte lika vitt. Alltid älskat blondt hår med olika nyanser, men känns lite svårt att åstadkomma om man inte vill lägga 1000 kr hos frisören varannan månad. Har ju min Nurold som är ganska duktig, så tänkte se om vi kunde fixa fram något snyggt.

Jag tänker alltså stay blond, men annan nyans :) Tror det kommer bli fint. Men känns läskigt. Men ibland måste man ta risker här i livet. Tyckte det var värsta grejen att lägga håret i mittbena, nu har jag nått ett nytt stadie.

Blir inte nu dock, men inom cirka 1 månad iallafall. Om inte Nur förbjuder mig, hon älskar platinos.

XXX
Sexy.
Tänkte mig något liknande färgen som Hilary Duff har här, kanske lite ljusare. Gotta love it!
Hallao!
Jag är just nu mycket blond. Snyggt, tills det börjar bli slitet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

nersöppna ögon :( :O annars fin men kanske dra ner liiiite på supet!

2010-02-05 @ 13:24:58
Postat av: Jenny <3

Du menar nersupna? Lullig då bilden togs skulle jag gissa. Hehe men tack... antar jag. Förstår dock ej varför man måste vara anonym för en sån kommentar ;)



2010-02-05 @ 17:26:57
URL: http://jenize.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0