Abstinens-besvär

Gud vad jag har sugit på intressant uppdatering nu. För jag är alltid så intressant. Vilken dålig människa jag är... eller så har jag ett liv. Nöt.

På cirka Söndag-Måndag eller aldrig kommer 1 miljon bilder läggas ut på min lilla bloggish. Jag vill så gärna uppdatera & skriva om alla veckans händelser, men inte varit tid för det. Är jag riktigt duktig kanske uppdateringen startas redan imorrn...

Ikväll bär det av hem till Mills. Eftersom det är fredag är kvällens möjligheter till kul oändliga! Jag är fan på dygnet runt. Sovit typ 4 timmar inatt + jobbat, men nu drar abstinensen igång igen. Riktigt jävla störd i huvudet är jag. Ohh, gotta love fridays :)

Ha en trevlig Fredag & sånt ♥ 

XXX
L&J.
Såhär roade såg jag & Linus ut igår. Men vad hände denna kväll? Återstår att se mina vänner...

(Wiie, rosa text!!)


Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0