Lazee ft. Adam Tensta

Sitter & lyssnar på svensk rap. Lazee & Adam Tensta har släppt en låt tillsammans. Ganska bra faktiskt! Gillar både Lazee & Tensta så känner mig tvingad gilla den. Gillar inte refrängen helt med Eric Turner? Lazee får mig att bli stolt.

Btw, det kliar i mitt bakhuvud. Gör alltid det efter jag sovit med hårinpackning. Och ja, jag har självklart tvättat ur den. Sluta klia för bövelen!!!

Nu ska jag strax till jobbet. Sen kommer mr. Ken :) Glad jag är. Hoppas vädret håller sig i skinnet, så min man kommer hit utan problem.

XXX

Lazee feat. Adam Tensta & Eric Turner - Young N Restless

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0