Ångest

Nu är det helg. Jag har fan ångest, haha! Helt dum i huvudet. Drömde tillomed inatt att det var fredagkväll och mina vänner ville hellre gå och lägga sig fastän klockan bara var 22. Det var skithemskt, jag lovar! Blev överlycklig när jag vaknade och upptäckte det fortfarande var fredag.

Ikväll har jag lovat Erica vi ska på fest i Fyllinge, men är mycket mer sugen på stan eftersom många ska ut dit ikväll. Får panik av sånt här fan..

Lille Linus-bebis ligger hemma i lunginflammation, annars hade jag kunnat utnyttja hans umgänge imorrn. Får väl se, kaaanske han mår bättre. Annars har jag ju alltid våra nya, svarta vänner:)

Ska fixa runt här lite nu, gå en promenad sen in i duschen. Ringa Erica också kanske och kolla läget ♥

XXX
Näära...
Har man inget att göra i helgen kan man lägga pussel!
Wiie!!
Glädjen när man lyckas få ihop en kombination som funkar är obeskrivlig ;)

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0