Tänkar-hattar?

Vet ni vad? Detta är helt cp... våra "politiker" (eller vad man ska kalla dom) här i Laholms kommun, har använt 18 000 av VÅRA skattepengar och köpt såkallade "tänkarhattar". ETT PAR FUCKING HATTAR FÖR 18 000!!! Skitfula hattar i olika färger, det ska hjälpa dom "tänka bättre".

Vafan är det för fel på folk? Behöver man en hatt för att tänka hör man fan inte hemma i den positionen överhuvudtaget. Då bör man bytas ut, till någon som BRYR sig om resten folket.

Blir ännu mer förbannad när man tänker på hur t. ex. jag får 0 kr/månaden och haft det så hur länge som helst. 18 000 är typ en förmögenhet, så hör man hur de jävla fittorna köper mössor för pengarna. Och 9:ornas resa till Auswitch har ställts in eftersom kommunen "inte har råd"? Ni är äckliga. Förtjänar ett skott i pannan allihop.

XXX
Äckel.
Ser dessa hattarna ut att vara värda 18 000? Det är ett par fucking fiskarhattar, 10 spänn på Ullared hade ni hittat likadana! Detta är verkligen helt sjukt...

Kommentarer
Postat av: Primate

Jaa 18 pappa de kan man får körkort för eller en ganska så rimlig bil. Jag har alldrig förstått mig på hattar.

2009-11-11 @ 21:44:45
Postat av: Jenny <3

Nej, det är helt sjukt faktiskt!

2009-11-11 @ 22:54:46
URL: http://jenize.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0