Biiatch

Linus kom hit igår. Först tänkte jag, Linus & Lagan dra till Halmstad men sket i det. Så Linus kom hit & kollade TV med mig. Sen somnade bebisjäveln i min säng, fastän han lovat kolla en skräckfilm med mig! Så jag kollade själv, nästan hela förutom sista haltvimmen.

"Instängd" hette den. Handlar om 6 kvinnor som ska undersöka en grotta, vilken det bor massa konstiga varelser i. Bra skådespelare, och asså den var äcklig, men jag tycker inte den var sååå farlig ändå. Läskigast var efter jag stängt av den & skulle sova, så gjorde Linus ifrån sig värsta cp-ljudet liknande varelserna på filmen. Gud vad den människan kan sova! Och snarka! Inte haft en bra sömn inatt.

Ska ut & gå en runda nu tror jag, klockan är bara 12.20 :) Vi gick upp redan 10.15, duktigt!

XXX
Pink :*
Jag är rosa ibland :)


Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0