Tröttiish

Varit en trött dag! Röda ögon & seg kropp.. iallafall nu mot kvällen. Var ute på långpromenad med Jaffis imorse. Precis när vi är hemma några meter från dörren, vad gör Jaffa? Jo, hittar en fet vattenpöl & slänger sig i den. Sen ligger hon där & ålar sig fram o tillbaka och lapar vattenpöl. Japp, duschen blev det sen då.. bad dawg!

Sen skrev Louise på facebook och ville vi skulle ta en fika i Halmstad. God ceasarsallad blev det. Där träffade vi även Louises pojkvän Jack. Sen blev det en liten shoppingrunda för Louises del ;) Själv hade man inga pengar till det, buhuu!

Haha, Louise var så söt. Hon köpte lite på Bikbok, så efter hon betalat gav hon ifrån sig ett ljud & såg jätteglad ut! Bara för att hon tyckte det kändes så skönt att shoppa ;) Sen när vi står utanför Cafeet, Jack skulle hämta sin väska, säger Louise typ helt tårögd;

Louise: - Asså det var så längesen jag shoppade, jag börjar nästan gråta!

Gullig liten bebis, haha! Det är verklig lycka ;D Hoppas jag får känna på den snart igen..

Good dog
Jaffa fick vara utan koppel lite på vår finfina promenad:)
Mm, vattenpöl!
Rulla runt i vattenpöl e niiice!
Round & roundround!
Sen efter duschen måste man rulla sig i gräset lite med..
Oyeah
Inte snyggaste bilden, men detta blev dagens chill-stads-outfit ;)
Smile!

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0