Kort videoklipp

..På mig! Är hos mamma & har typ inga bilder här, däremot har hon en liten cam på sin laptop. Så spelade in ett videoklipp på mig själv i 7 sekunder, haha ;) Just for fun.

Säger inget eftersom mikrofonen brusar när man pratar, så bättre att vara tyst. Bilder säger mycket, men videor säger mer (Fast kanske inte just denna videon;). Gör inte så mycket, sitter mest & glor. Men men, det är iallafall ett videoklipp :D Dålig kvalité tyvärr.

Jaja. Har nyss ätit. Har sjukt mycket träningsvärk idag, fortfarande! Men ska ändå in & gymma lite. Bästa sättet att bli av med träningsvärk är ju att träna bort den. Kommer dö, men jag måste. Jobbigt...


7 seconds of fame..

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0