Eve 20 år<3

<3Ett stort GRATTIS till min lilla Räka som fyller 20 idag :D Det här inlägget tillägnas endast & enbart henne = bilder på min räka. Stor nu :) Vuxen.

Ska hem till henne sen när hon slutat jobba & leverera en liiiten liten sak. Inget speciellt, den stora födelsedagen ska firas på Fredag istället. Wiuwiu :)

Än en gång, GRATTIS RÄKA <3

<3
                                                           Nyaste bilden på Räka :) Vem kan motstå 
                                                            de blåa ögonen?
<3
Lockig & färgglad!
<3
Jag får vara med på ett hörn ;)
<3
Pokerface :)



Kommentarer
Postat av: jesica armqvist

asså e du en jävla fjortis eller e du bara född så för man tror att du har silikon eller nått.eller hur använder du ordet ''chacha'' eller vadddåååååå hejdå/en jävligt mer snyggare tjej asså emr än dig då^^

2011-04-12 @ 14:44:11
Postat av: Jenny <3

Haha, är du utvecklingsstörd? För isåfall besparar jag dig din diss ;)

2011-04-14 @ 23:13:31
URL: http://jenize.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0