Cpryck

Jobbat idaaaaag, varit handledare i kassan & tränat en tjej:) Det är kul, man känner sig vuxen & duktig. Känns inte som det var så längesen jag satt där & höll på & kissa ner mig av nervositet. I'm getting ooold...

Och pappa försöker låtsas att jag är ännu äldre än jag är!

Pappa: - På söndag är det loppis i blablabla (Jag lyssnar inte så noga när han pratar)
Jag: - Jaha, tror du vi vill gå på en loppis eller?
Pappa: - Nu ska du inte vara så fin i kanten, det kan finnas fina grejer där!
Jag: - Som luktar mögel ja!
Pappa: - NEJ, nu ska ni med mig dit, kl 9.30 ska ni gå upp & hänga med er pappa!!
Jag: - Jag jobbar då.
Pappa: - Jobbar du hela midsommarhelgen?
Jag: - Nej, jag är ledig på lördag. Men då ska jag ligga i sängen hela dan...
Pappa: - Hah!! 21 år & blablabla...
Jag: - Jag är väl för fan inte 21 år!
Pappa: - Jo, du fyller det snart!
Jag: - Jag fyllde ju nyss 20?!

Cpbråkstake.

Nu ska jag spela siims, hihihi :) Nörd, I knooow. But I likee
Pysshej<3
Jag & min påskkärring
2 små Blondiner i rosa..

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0